Przed świętami wielkanocnymi na adres naszego przedszkola została dostarczona paczka , którą otrzymaliśmy od Boughton Leigh Infant School z Anglii z miejscowości Rugby. W paczce znaleźliśmy pluszową zabawkę z logo szkoły , list od dyrektora szkoły , folder szkoły oraz listy od dzieci . Pani Asia , która uczy przedszkolaki j. angielskiego , przetłumaczyła nam treść listów od naszych nowych przyjaciół. Podczas zajęć p. Asia przygotuje z naszymi dziećmi listy do angielskich przyjaciół , które wraz opracowanym przez dyrektora i nauczycieli przedszkola folderem naszej placówki oraz z kubeczkiem z naszym logo zostaną wysłane do Anglii. Mamy nadzieję ,że nasza współpraca będzie się rozwijała , a podczas wspólnie planowanych projektów edukacyjnych dzieci poznają nawzajem tradycje i obyczaje panujące zarówno w Anglii jak i w Polsce.
Współpraca szkoły angielskiej i rogowskiego przedszkola będzie opisywana na naszej stronie w zakładce: współpraca ze szkołami z Unii Europejskiej.
Treść listu:
tłumaczenie: Drodzy koledzy ! Załączyliśmy w paczce kilka zdjęć naszej szkoły oraz kilka listów z rysunkami , które namalowały dzieci. Mamy nadzieję ,że wam się podobają i czekamy na jakieś wiadomości od was. Od waszych przyjaciół ze szkoły Boughton Leight Infant.
to treść listów od dzieci.
Zdjęcia szkoły z Rugby :
Mamy dużo miejsca na naszym placu zabaw , w lecie bawimy się na nim. Na dole widać zdjęcia naszej szkoły.
Na górnym zdjęciu widać kącik czytelniczy oparty na książce The Gruffalo.
Zdjęcie po lewej : kącik dzieci oparty na the lazy ladybird ( wydawnictwo książek dla dzieci w Anglii) . Na zdjęciu po prawej stronie : Kącik o tematyce związanej z ziemia , planetami , kosmosem.
Przedszkole naszych przyjaciół.
Tłumaczenie: Mieliśmy wizytatora, który uczył nas o robotach. To jest nasza scena , gdzie mamy przedstawienia i koncerty.
To nasza sala przyrodnicza zwana kącikiem Dinozaurów.
W-f mamy na sali .
To jest nasza sala komputerowa , mamy dużo komputerów i iPads.
A to maskotka którą dostaliśmy od dzieci z Boughton Leigh Infant School.
|